Biljetten och kärleken



I gona fly!! fly to america!! ooohh shit.. awwww
Idag så fick jag min biljett till USA.. Min res plan ser ut så här:(tänk på att allt är lokal tid!)

Från:                          klockan                   Till                Klockan              ResTid
10/7:
Copenhagen DK      07:40               ViennaAT              09:30             1h 50 min 
Vienna AT                  11:10            Washington DC     14:35              9h 25 min
10/10
Washington DC        18:00            Vienna AT               08:30              8h 30 min
ViennaAT                    13:35           Copenhagen DK    15:45              1h 50 min


AAAAAAAAAAAAwwwwwwwwww jag är sååå nervös.. och det är flera månader kvar!!!!





John och jag


Nu är det han och jag.. igen.. ska det hålla nu? ska det vara vi? ja frågorna är många.. men ja jag är glad att jag, vi försöker en gång till.. helgen vi haft var underbar.. men samtidigt tycker jag att vi hade det bra förrut med.. vi har alltid haft det bra när vi ses.. hoppas att et ska hålla nu.. gör värkligen det!!!!
hoppas!! hoppas!! hoppas!!

you, me and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback