Ennu en dag åt ända

FÖRST måste jag bara skrivaen sak, för att jag ska ha talat sanning till john om vad jag skrev på bloggen.
Himlen är blå och snön är gul!
älskar dig min knölsvan!// din knöligare svan...

USA

Jag måste åka till USA, för det har massor med folk sagt nu.. hehe lite under pistol hot.. typ.. nästan haha
nä men klart jag ska åka.. men känner ändå att det är jobbigt att lämna alla här hemma... jag älskar alla sååå mkt.. älskar alla mer än vad de flesta tror..
SMarthuvudet talar!

att en mil värkligen måste vara så envist långt.. och att massor  måste vara ännu längre.... kan man inte typ korta ner det lite.. så att en mil inte hade vart längre än.. ja ett stenkast... då hade john bara bott ett par 30 stenkast bort.. sicken drömn det hade vart....
men istället är det massor med lååånga låååånga mil till staffanstorp... och det är väldigt långt bort känns det som..
åhhh.. varför placerade man inte bankeberg och staffanstorp brevid varandra... hmm vilket smart arsle har gjort kartan.. ska allt ta och slå han.. eller hon.. och så ska jag personlingen byga om kartan lite hehe allt funkar med "klippa-klistra"- metoden=D=D=D

haha jag vet jag är då smartast!!!!

Dagen som varit

spelgalna
hehe jag har gjort en upptäkt.. need for speed undergroud är faktiskt okey.. nästan jätte roligt faktiskt=D
Speciellt när man spelar mot min mor..  vi är nästan lika duktiga.. eller ska man säga dåliga haha
Vi körde ett race hon och jag då man max får ha 300 meter emellan oss.. och när hon jagade mig körde jag rää in i en liten grop/inåtbuktning och mamma kärde rakt in i samma som jag samtidigt typ.. hahah vi är då för bäst! haha men ja skoj hade vi.. så det bara  skriker om det!!

besiktning
Idag var jag med inne i ohamn och besiktade min mosters nya BMW.  var jätte trevligt att umgås med moster igen, var ett tag sedan.. för synd det..
hehe sedan när det blev våran tur så fick vi en yngre kille som flörtade jätte mkt med oss båda. han visade, skrattade och pekade åt oss(skrattade MED oss) han var jätte trevlig=) ja en rolig stund=) bästa besiktningen hittills, även att bilen fick 4 fel hahaha

betalat
nu är handpeningen på resan till USA och vetrinär räkningen betald. så jävla segt att betala strax under 5000 för att katten i slutänden fick avlivas iaf.. fy fan asså...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback