Dag 18 av 88

image28
(bild info: Unghunden Hannah och jag ar ute och tranar att ga i koppel, vilket jag gor varje dag) 

Dagen
jo ho har fatt veta att mormor fatt mitt brev nu:) hoppas ak med far sitt snart.
Nu e det hmm moster och onkelgrt kvar som jag lovat att skriva brev till. men ja maste fa adresssen mamma!! jag hitttar inte den pa natet...  kollade aven pa eniro.dk.. men jaaa jag hitade de inte...  de fanns lissom massa med samma namn..och jaaa.



men ater till hur dagen har varit. dagen har vart lite annorlunda da det har vart stadeskor har och stadat huset. det var 2st spanska kvinnor och seddan hade den ena med sig sitt 11ariga barnbarn. sa nar jag hade gjort mina syslor och valparna var inne for att sova, sa umgicks jag lite med han och kollade pa svamp bob fyrkant :-D hehe de var skoj att ha folk att prata med och ha pojken som lite yngre folk, man talar med sanna pa ett annat satt. iof sa pratade jag endast med han da de andra endast kunde spanska, haha sa de vart lite kort dar.
Medans dom var dar var det lite hejkonbejkon hur man skulle ha hundarna da den ena var radd for vuxna hundar, haha lampligt stalle att stada pa da, eller hur!! hahaa
men iaf det gick bra.

sedan har jag spolat rastgardar,  matat hundar och allt annat som gors under dagen.
Dessutom har jag badat Austin och efter det stippade jag han. Nar han var fin och klar sa strippade jag lite pa Morris( unghunden som tidigare hete Ethan ska tydligen hete morris nu) heh esa nu e han valdigt tunoch kortharig pa ryggen och ner lite pa sidorna hahha jatte vackert :-P

Bade idag och igar sa har jag pratat anda ganska mkt med john, och jag blir sa lycklig varje gang.  Det far dagarna att ga lite fortare an de annas brukar gora. Kanns skont att veta att han faktiskt oxa saknar mig lite grann, och inte bara jag som langtar sa enormt efter han. Me loves my boyfriend!
hehe men den lusken lyckades lista ut vad de var for en pressent han ska fa av mig :-P
haha att halla tyst har aldrig vart min stora egenskap haha (KAN OM JAG VILL)
Det dumma e att jag mistanker starkt att den e for stor(ja han ska fa en metallica t-troja, som tydligen ska vara lite mer ovanlig) Hoppas han inte har en sadan och ja om den e forstor far han la satta upp den pa vaggen hahhaahha

John makes me happYYY

jag har aven talat med min undrbara mamma idag pa msn, tycker de ska bli skont for dig att antligen, jag menar, antligen fa fler timmar till pappa fran komunen, den avlastningen behover d, och den hjalpen behover pappa.

en annan sak, jag tycker historien om avloppet mamma skrev till mig e sa himla bra!!!!! haha att alla proffsen sa si och sa.. haha teoretiker med handerna i byxfickan eller ngt sadant samamma hah assa sa mitt i prick!!
KVINNOR KAN!!!! womman power!!!


ja ni nu maste jag ta och sova, ska upp imorgon igen och slava, samma sak om och om igen, langtar tills jag far komma hem och sova tills klockan halv 3 (eller ja jag vore lycklig om jag fick sova till 8, nastan allt ar battre av 06 00 hua!!!

aja

KArlek till er alla dar ute i varlden, me loves you!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback