Dag 19 av 88

image29
(bild info: hehe undrande valp, sa underbart sot)

Dagen

Ja ni.. dagen borjade absolut hel kassst, hamnade i diskution med valeria da jag var trott pa att de sa olika saker varje dag occh var arga for att jag inte gjorde som de sa den dagen da jag gjorde som de sa dagen innan.. men ja de  ordnade upp sig men jag vart upprod ett tag men ja jag lugnade ner mig da jag fick annat och tanka pa och nu e det fint.

Efter det sa akte valeria till jobbet och jag var sja igen men vid 3 snaret sa hamtade valerias kompis Summer upp mig och tog med mig in till stan och slappte av mig vid en galleria. Dar handlade jag taa da klader och lite annat:P hahaha suprise hahaha
Jag handlade mig ett linne, en langarmad och en lite tjockare kortarmad... hmm svart att forklara.. aja bilder kommer :-P Och ja jag fick det hela till ett jatte bra pris tycker jag d aallt ar jaaaattte fint och de e anda markesklader(kant marke i USA)  de ostade 47$, de e INTE mkt for sa fina klader hehe 70% rea:-P

Sedan nar jag handlat dar sa gick jag och kopte mer brevpapper, lite roligare denna gang. och sa satte jag mig ner pa et fik och tog en jordgubbs smothie i varmen, var underbart goooot :-D

De var jatte skont att traffa nagon annan an bara valeria och john. Dessutom sa var Summer jatte trevlig och sa erbjod hon att jag fick om jag ville lifta in med henne fler ganger och dessutom om jag ville folja med till gymmet dar hon jobbar och fa trana aldeles gratis, vilket jag vill gora. Sa formodligen sa ska jag en g i veckan folja med till gymmet.

Sa nu pa kvallen kanns det som en jatte bra dag och de kanns som jag fatt lite ny energi och vilja att gora detta jabb da jag innan totalt mist all motivation till detta arbete.


Pussar och kramar pa er alla!!! saknar er som en toook!!!


(woho) Bara 69 dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

jättekulllll!!!!
bra att det verkar finnas bra manniskor där oxå, kul att ha lite annat folka att prata med be dem skriva ner vad och hur saker ska skötas så slipper det bli bråk
har du mycket pengar kvar? det kostar att åka till stan men jag ser fram emot att se bilderna...
bitte hälsar: kul med gymmet så du får träffa lite annat folk! tycker jag oxå
puss mamma

2007-08-02 @ 11:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback