Dag 20 av 88

image31
(bild info: nar man har trakit och internett inte funkar, sa blev det klippa klistra med bilder )

Dagen

Dagen har vart ok, valdigt varm sa det har vart att halla sig innomhus.
Det dumma internett verkar med ha pallat ut under dagstid, typ tatt semester eller ngt for de funkr inte.
Eller det funkar nu, pa kvallen, sa har har de vart nu 3 dagar i rad.. hel sjuk data hahaha

ja annas idag har jag strippat lite mer an halva enzi och hon ser hel sjuk ut nu, da hon innan hade valigt langt har... sa hon hr jatttte kot pa framre halvan och langt pa bakre hlvan haha ser hel ful ut haha

Saknar er alla hemma hur mkt som halst!!!

Saknar john sa det gor ont i mig.. vill verkligen ha han hos mig, fa halla om han, hanna hur han haller om mig.. suck..


68 dagar kvar.... woho.. 3 ganger sa lange som jag vart har...


Kommentarer
Postat av: mamma

ja men då har du redan varit där hela 25% av tiden 1/4 del 10/40 el osv se det posetivt snart är tiden slut och då vill du inte hem... hi hi hi
hoppas du får ordning på datorn olla så det inte ligger någon spärr för modemet under dagtid är det bra med dem i huset nu, har de bestämt sig för hur och vad som du ska göra?
lägg ut bilder på dina nya inköp... tack
texterna på ditt kolage går inte att läsa skriv gärna in dem lite större
vi saknar dig jättemycket oxå och vill gärna att tiden dår snabbt
puss och kram mamma

2007-08-03 @ 11:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback