Dag 21 av 88

image32
(Bild info: haha kollage dags igen nar internett inte funka)

Dagen

Ja idag har jag vart sviiin trott... valparna vakte mig 05 20.. dumma valpar.. blaa...
men annas har dagen vart helt oki, jg har gjort allt de vanliga och sedan strippat massor hundar, rakade skara mig i tummen>P hah aborjar bli en vana nua att skara mig varje gang jag strippar... hah amen de e inte latt nar hunden inte e still och kam kniven vass..
men jag har borjat fa in tekniken nu och kan halla pa och strippa i flera timmar, mot i borjan da jag holll p en 10-20 minuter i stoten innan jag fick jatte ont i armen... doing progress:P

dag sa har aven tva av valparna akt, sa nu ar det bara 5 kvar av de yngsta(tva akte i sondags med) de marks att de borjar minska for man slipper springa runt som en idiot efter dom, de ar en lite mer hanterbar mangd med valpar nu(inkl de 3 aldre)

ja sedan ska ev tva av hundarna har, Mazon och zenzi saljas till

Sverige i Sept. Sa da minskar de annu mer med hundar:) vilket barae skont, for just nu ar dom maaaaaaaaaaaaanga(eller ja var med de 4 som akt, fast de e fortfarande manga tycker jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback