Dag 22 av 88

image33
(bild info: Dagen far en tumme upp!!!)

Dagen
Ja denna dag har deffeeeeeenetivt vart den badsta hittills. Det gick bra i morse, enda negativa var att valparna tyckte det var morgon pch dags aatt ga ut redan vid 05 05.... ha ha tyckte jag men ja jag slapade mig ur sangen sa fort jag kunde for att inte val och john skulle vakna for mkt och bli sura.  MEn ja ajg gjorde mina syslor och vid kvart i 10 var jag klar och gick ner och tog en duch och bytte om, for idag har jag fatt folja med val till hennes arbete pa vetrinarstationen:)
var inte dar sa lange da val skulle vidare och domma en utstallning imorgon. Sa var pa vetrinarstationen mellan 12 och 1 typ.
Och vet ni, dar fick jag vara med och hjalpa till vid ett kjesarsnitt!!!! fick hjalpa till att ta emot valparna och suga slem och torka dom!! var sa underbart roligt!!! De kanns verkligen att de ar det jag vill syssla med egentligen, jobba pa en vetrinar station.. fan att mina betyd inte ar tillrakligt bra(man maste jhu ha forbenad tur och minst 18,2 el liknande for att komma in pa vet ass utbildningen... suck)  men jag kanner verkligen att de ar dar mitt hjarta hor hemma... suck.... hoppas jag far folja med fler ganger!!!

Sedan efter det sa slapte val av mig pa kopcentret dar jag spenderde reten av dagen till john plockade upp mig vid halv7. 
pa kopcentret sa besokte jag en av mina favorit affarer har, dressbarn heter den. dom har maaaasssor fina klader i allla storlekar. alskar affaren!!  och ja.. de slutade med att jag kopte mig en klanning till hahahah yes i know.. im hopless hahaha men ska ta kort sa ni far se vad fin den ar!!!
sedan spenderade jag ett par timmar pa ett helmysigt cafe och laste lite och slappade.
jo sedan slosade jag pengar pa en annan sak, men de far ni se nar jag kommer hem...  se vem som marker de forst:P haha nee de e ingen tatuering eller sa.. men ja vi far se...

och sedannu nar vi kom hem sa sa john att jag far kvallen av om jag vill, vilket jag ar tacksam for da jag e jatte trott...  woho, fler dgar som denna tack!!

Kommentarer
Postat av: mamma

kul med valparna att du fick vara med och inte bara titta på
kul oxå att det gått så bra mellan er idag får du följa med ut till tävlingar?
kul att de tyckte att du skulle få ledigt, vad gjorde du under den tiden?
har du frågat john om hjälp med datorn?
puss ock kram mamma

2007-08-06 @ 07:52:41
Postat av: Jennie

Härligt att höra av du haft en bra dag :) Blir ju lite smått avundssjuk när du är ute o shoppar så mycket, själv jobbar man och står i, så något shoppande hinns inte med tyvärr!
Annie, har du piercat dig (känner det på mig). hehe.! Ha det nu så bra och ta hand om dig! Tänker på dig! Kramar /Nenne

2007-08-06 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback