Dag 25 av 88

image36
(bild info: en av valparna jag passade under en dag nu, har massa bilder fran washington orkar inte ladda in dom just nu bara)


Dagen

ja idag sa har det varit outharldligt varmt..  holl pa att fa varmeslag eller ngt.. och sedan farjag skyll mig sj lite da jag inte drack mer n en halvlier under hela dagen.

Annas sa har jag vart inne i washington iag, vilket var jatte skoj vill garna dit igen!!
Jag akte pa en rundturs buss och kollade in staden mestadels av tiden, sedan kollade jag pa vita huset, och gick pa the international aquarium, vilket var lie av en besvikelse har sett mkt battre tex universeum,

sorry orkar inte skriva sa mkt mer da jag har en hemsk huvudvark... skriver mer en annan dag


Kommentarer
Postat av: mamma

kul att du kom ut lite
hoppas du har tagit dig tid att titta xå och inte bara fottat
vi saknar dig alla här puss och kram mamma

2007-08-09 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback