Dag 27 av 88

image38
(bild info: jag i washington, heh battre sent an aldrig)

Dagen
ja dagen har vart allmant lat, har inte gjort mer an absolut nodvandigt idag da jag vart jatte trott hela dagen. Har dock en hel del att ta igen imorgon pga det, tex att grooma austin och bada mazon och rachel. men de ar de vart. HAr fatt ta igen lite vila, kunde inte somna med vilade och slappade iaf.

ja idag har jag laddat upp bilderna som jag tog i WAshington hehe blev vist en hel del kort, narmare sagt 105 kort haha har laggt ut nagra a dom pa min bilddagbok sa kolla dar.

har pratat massor medd karleken i mitt liv idag. OCh som kronan pa verket fick jag tala med han i telefon en stund, herrrrrregud vad jag saknat att hora hans rost och han overhuvudtaget,  aww vad jag langtar till jag far traffa han igen....  vi har borjat tala om att flytta ihop, vilket vore underbart att fa se han varje dag.. att varje dag fa somna och vakna brvis han och inte bara en vecka eller s i manden och resa fram och tillbaka hela tiden.

Mig ar sa kaaaar

Kommentarer
Postat av: john paulsson

jag saknar dig så otroligt mycket längtar som fan till du kommer hem o jag längtar änu mer till vi kan flytta i hop så jag kan se dig varje dag puss o kram älskar dig

2007-08-10 @ 15:47:38
Postat av: mamma

kul att ni är så kära...
har du tagit hål i örat högre upp?
eller var det frissan som du lagt ut pängar på?
hoppas du har haft en bra dag, vi höres...
puss mamma

2007-08-10 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback