Dag 29 av 88

image40
(bild info: jag kom inte pa vad jag skulle ha for bild :-P sa fick bli denna.)

Dagen

Ja du dagen har vart minsan hogljud nastan hela dagen... som forovrigt startade vid en sadan underbar tid som 04 10... jippie sager jag bara.. haha men jag slappte ut hundarna och tog det nodvandigaste, alltsa stadade undan den forsta skiten efetr dom, och sedan sa gick jag och la mig i en timme ungefar, da de anda ar ute under den stunden och klarar sig sjalva. Mig tyckte de var aldeles for tidigt att ga upp vid den tiden :P
MEn annas att de har vart skalligt idag ar att deras tradgardsmastare ar har idag och plockar i tradgarden, och varje gang han forflyttar sig eller gar omkring sa skaller hundarna.. sa har inte gjort annart an att skalla pa hundarna sa jag e aldeles hes nu...

JAg trivs ganska bra att vara ensam, arligt, hur taskigt det an later, skulle jag faktiskt hellre vara sj hela tiden.. de e sa mkt lugnare och jag behover inte smyga med hundarna pa samma satt pa morgonen och jag behover inte vaar radd att fa skall hela tiden om jag inte exakt gor de i den ordningen de tanker pa i den sekunden... behover dock inte vara samma ordning de visade dagen innan heheheh...

Idag sa har jag strippat Milla, sjuton vad hennes har vaxer ut fort.. strippade henne sa fint for en eller tva veckor sedan.. hmm och da var  hon nastan helt naken... haha men ja nu ar haret , iaf de som ska bort, borta igen.
Jo sedan har jag tagit pa morris men e inte klar med han men de far bli imorgon, da jag ska gora klart austin med, kanner inte for det just  nu.. haha han e sa knolig att halla pa med.. de e foresten mila med.. hon bara gnaller och sedan sa forsoker hon sitta ner hela tiden vilket gor de nastan omajligt att strippa dom.. dumma hundar.. haha

Sonny ar absolut min fvorit, han ligger har i soffan med mig just nu och gosar:D


59 dagar kvar, de narmar sig(haha  forsokte se pa det pa ett possetivt satt :-P  )


Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt att få vara lite ensam också :)
Tänker på dig! kramar

2007-08-12 @ 17:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback