Dag 33 av 88

image42
(Bild info: fisk fran national aquarium i washington)

Ja sorry att jag h\inte har skrivit nu pa 2 dagar men ja jaaf har inte kannt for ddet eller haft energi til det.. dessutom har det inte hant ngt speciellt dessa tva dagar iaf, sa de e inget ni har missat andan

Dagen

ja ni, den e lika seg och lang som alla andra dagar, langtar mest tils imorgon nar jag ska ta bussen in till stan och ga pa Tyson's Coner, ett stort kopcenter. MEn ja jag ska inte klaga egentligen, jobbet e inte sa jatte kravande mest upprepningar som jag e sa trott pa, jag blir sa latt rastlos. och ja nu de senaste dagarna har jag vaknat upp aldeles for tidigt oh gatt i sang aldeles for sent sa jag e sa himla troooott, far aldeles for lite somn egentligen, de e inte bra alls.. men men kvinnor och barn..

idag sa ska jag trimma klart morris, zenzie och veta



 


Kommentarer
Postat av: mamma

kul att det i alla fall går ok
hur är det med halsen?
ha det så bra på köpcentert
älskar dig puss mamma

2007-08-15 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback