Dag 34 av 88



image43


Dagen
Idag sa har jag anda vart duktig. Trotts att jag skulle vara klar kl 08 05 sa han jag med att gora allting pa morgonen, och trotts att vi kom hem forst vid 20 30 sa han jag med allt i ganska lagom tid att sova... tycker jag iaf var starkt gjort, sa nar ingen annan berommer mig har, far jag gora det sj: Ducktig fia, klapp klapp pa huvudet  hahaa

Ja men idag sa har jag iaf vart inne i washington igen, eller jag var mest vid ett kopcenter som ligger i  utkanten av washington som heter Tyson's corner, snacka om asa stort. DE ar varkligen hur skoj som halst, men hehe ska iiinte beratta hur mkt jag kopte for.. hehe rakade hamna inne pa viktoria's secret hehe svin dyrt men sa fina saker. Jag kopte tva perfymer som kosta typ merihopp an vad jag kopt perfym for i hela mitt liv :P men aja de luktar mmmm
sedan inhandlade jag mig en vaska, lappglans och en ogonskugga pa viktoria med.

hehe fick en komentar av en pa metrot att han aldrig hade sett en sa stor kasse fran viktorias secret forrut(att den var stor berode mer pa att jah kopte en vaska) och att de maste vara innehall for flera hundra dollar och att hans fru hade blivit aldeles vimmelkantig om hon hade fatt se det

SEdan sa gjorde jag tva hal i oronen till, hade iget att gora sa ja de bara  blev sa hehe sa nu har jag 3 hal i varje ora, dock i det vanstra sitter det 3:dje sitter hogre upp pa orat.  Det e fint :-D

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tycker du är duktig gumman
men jag tycker inte om att de lägger allt på dig du ska ju ha ledigt helt minst en deag i veckan
puss och kram saknar dig mamma

2007-08-18 @ 11:24:18
Postat av: mamma

hej jag har lagt ut en anons nu på katterna:
Hej nu skulle mamma vilja veta vart vi kommer att flytta när vi är gamla nog, om ca en månad. Dessa kort är tagna idag, den 18/8 då vi är fem veckor. Mamma är en main coon och pappa är bondkatt. Innan vi flyttar så har vi vaccinerats och kollats hos veterinären, avmaskade är vi så klart med. Vi är sex stycken i syskonskaran, två töser som är trefärgade och fyra pojkar - två grå och två gula. Troligen kommer de flesta utav oss att vara långhåriga mer eller mindre, kortast som det ser ut nu är den gula i musen.
Vi har blivit fottade från födslen och det finns möjlighet att få fler kort av oss vid intresse. För att vi ska veta vart vi ska så kan ni tinga oss mot handpenning (450) och komma och hälsa på oss tills vi är gamla nog att åka. Vi har redan börjat äta själva och är ute var dag på gräset. Vi träffar både små barn hundar och andra lustiga indevider så rädda hoppas vi inte att vi kommer att vara när vi träffas.
Undrar ni över något så maila vår matte så hjälper hon till.
Vi ser fram emot att bli er i många många år...
står det puss mamma

2007-08-18 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback