dag 38 av 88.. hata!!!!!!!!!!

idag kan jag strypa dom..


sager bars sa om jag vetat de jag gor idag, hade jag bett dom fara och flyga, hade aldrg i hela mitt liv akt hit da!!! hade fan betalt de 600 dollarna i manaden jag far till dom for att fa slippa!!! De e helt enkelt dumma i huvudet ibland!!!
de e inte manga som lyckas att fa mig i tarar sa manga ganger.. jag tal inte att de skaller pa mig miljoner ganger nar jag inte gor annat n att svansa for att behaga dom.. jag har jhu inte gjort ngt fel.. gor allt de sager och ber om, foljer den dar javla listan slaviskt. Visst jag glommer vissa sma saker IBLAND, men halla de e jhu miljoner saker att halla reda pa...

john e helt ok, men de e valeria jag hatar mest..som idag sa fick jag jatte skall for att jag inte bytte morris madrass igar kvall da den var blot, men usakta dha, den var inte blot nar jag gick i sang..
ja jag far forrsten skall for att jag gar in i mitt rum ruunt 10 30 och ska sova, och hon och john maste slapa in valparna sista gangen vid 11 30(som de anda ar vakna vid coh allt, detta e det enda de gor pa hela dagen)
men ursakta mig att jag maste sova nagon gang med. menar gar jag in i mitt rum vid 10 30, sa ska jag ducha och sadant med sa kommer forst i sang tidigast 11 30.. och sedan vaknar valparna igen mellan 03 00- 05:30( mera mot 03 00 an 05 30)
sa jag menar, nar ar de meningen att jag ska sova.. och de klagade pa att de bara hade fatt 6 timmars somn nar kl var 06.. ha ha ha
de far iaf sova till klockan ar en 09 30  minst.. ha ha ha

sedan fick ja g aven skall  idg att valparna lart sig oppna dorren till valp buren och att de kissar inne ibland under natten... och att allt maste vara mitt fel da det inte hant tidigare..
halla ja isst jag smyger upp under de fa timmarna jag far sova och trycker i dom litervis med vatten och lar dom hur man dyrkar upp las..
ahhh jag vill HEM och traffa lite VETIGA MANNISKOR!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

ÄLSKAR DIG

2007-08-20 @ 21:33:15
Postat av: Kamilla

Hej Fia!
Jag förstår att du har det tungt. Jag vill ge dej kraft och energi att orka vidare. Du har fått den här resan för att lära dej (utveckla din själ) något. Lista ut vad det är som är meningen att du ska lära dej, och lös det, annars kommer samma problem att återkomma till dej tills du löser det.
Det låter som ett omöjligt uppdrag när man står mitt i skiten, jag vet, jag har åxå varit där. Det är inte över på ett quick-fix, det tar tid.
Det är inte lätt att leva med människor som grälar på varandra och låter ilskan gå ut över andra. Men du kan inte göra något åt det, du kan inte ändra på dem. Acceptera dem så de är. De har inte insikt i vad de gör.
Fundera på hur du kan göra livet lättare för dem så de inte är "i vägen" för dej. Visa för dej själv att du har insikt i hur du styr ditt liv. Använd inte hat och ilska mot deras ilska, utan vänd det till kärlek och accepterande. Jag har inte sagt att det är lätt, men jag vet att det går. Räkna med att det tar tid.
Stor kram med mycket energi och kärlek från Millan

2007-08-21 @ 08:13:14
Postat av: mamma

Den 22/8 kl 22:30
Välkommen hem älskade gumman sköt att ha dig hemma!

2007-08-22 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback