Dag 10 av 88

image16
(bild info: denna bild malade jag pa flygplanet.)

Dagen
JA du dagen har vart lite upp och ner. Pa morgonen sa gjorde jag som vanligt, sa som de lart mig men ja helt plotsligt var det fel... skulle gora pa ett annat satt.. sa valeria var med mig nastan hela morgonen, stod och pekade och gjorde inte ngt alls, bara stod och komenterade och sa.. jobbigt hatar att ha nagon som bara kollar pa en....
men ja ja dagen blev iaf battre sedan nar de akte till jobbet typ.  da jag var ensam hemma. sedan sa ringde jag hem, mamma var inte hemma men jag talade med bitte och pappa. var sa skont att hora deras roster, saknar alla hemma sa fruktansvart mkt. sedan att fa tala svenska haha underbart att slippa tanka hela tiden da man talar. man pratar mer naturligt och lattsamt da.


har hittat min sang nu, som syboliserar mig n del just nu hehe: "fattig bonddrang" ifran emil filmena.
hehe kanske inte riktigt sa farligt men naaastan hehe


bara 78 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: mamma

mycket fin bild!!!!
prova rita av hundarna!
puss mamma

2007-07-25 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback