Dag 11 av 88

image18
(bild info: just becuse i love and miss you so much)

Dagen

ja ni idag har jag vart duktig tycker jag hehe. jag har hunnit med en hel del men tyvarr blev resultatet att jag av att ha statt upp i lite konstiga stallningar och ha bart en massa att jag just nu har svin ont i min rygg...
jo det gor riktigt ont, kan inte ligga ordentligt i sangen, far ha en kudde under ryggen. men aja... joba pa som vanligt anda.
 
ja det jag har gjort ar att jag har strippat, ja assa inte tatt av mig kladerna, eller hehe lite, da jag strippade endast i bh:n( stod pa terrase  och solen sken jatte mkt sa vart sa varm sa jag passade pa att forena nytta med noje och solade lite)
men ja iaf strippa ar iaf oxa en form av grooming. alltsa att rycka palsen pa hundarna.
idag sa har jag fortsatt att arbeta pa tayler och sedan har jag gjort det pa tva av unghundarna som heter Hannah och Mila. sa imorgon har jag bara Ethan kvar utav unghundarna att grooma/strippa.

sedan sa har jag stadat, stadat jatte mkt krypit runt och forsokt fa bort allt har ur en matta de har pa golvet. assa fattar inte att man placerar en golv matta som golv under dar man har palsvards avdelningen, det ar jhu hopplost att fa bort haret pa ngt enkelt satt.. ne da alternativet ar att som jag fick gora krypa pa alla fyra med en av hundarnas kam och pa de sattet kamma upp haret. suck assa

Saknar alla  hemma sa fruktansvart mkt!! men ja de maste ga.. men ja om jag fick erbjudandet att a sluta och aka hem sa a da hade jag nog tagit det.. for de kanns som jag missar mitt liv pa ett satt.. detta ar som en paus utan att livet pausas lixom.. fattar ni..? ja alltsa att jag ar har i usa och undr tiden sa fortatter mitt liv hemma och jag missar allt for jag ar har... hmm...




massor med karlek till er hemma!!!!!

forresten jag har laddat upp nagra bilder pa min bilddagbok nu, besok den garna, fler bilder kommer att laddas upp. kom ihag att komentera j bade dagboken har men aven bilddagboken!!!!
http://adiprovista.bilddagboken.se/


bara 77 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback