Dag 12 av 88

image19
(bild info: bubbel karet de har. ska ta ett kort och lagga ut nar skyddet ar av, da dens elegans kommer fram)

Dagen

ja igar sa fick jag sa ont i ryggen, och jagg hade det fortfarande nar jag vaknade sa da foreslog valeria att jag skulle testa att ta ett bad i deras massage bubbelkar. Sa nar hundarna sedan sov sa gjorde jag det. och gud vad skont det var att krypa ner i det varma (det ar varm vatten i den som man staller in sj hur varmt man vill ha det) vattnet och kanna massage stralarna massera rygg, nacke och fotter. absolut underbart och jag ska gora det imorgon med:) sa ryggen kanns mkt battre nu. 

annas har jag idag strippat klart unghundarna. och sa har jag badat en av de vuxna, Ozzy heter han. 
ja sedan har jag gjort det vanliga med att slappa ut och in alla hundarna, ge dom mat och stada efter dom. Spolade aven under trappan idag da valeria bad mig det. ska aven ga upp snat och stada inne i rummet som Benzie och Zeta sover i. de ar sa dammigt. 





I told myself I won't miss you
But I remember
What it feels like beside you
I really miss your hair in my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me 
The bed I'm lying in is getting colder
("better than me"  - Hinder)


bara 76 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback