Dag 13 av 88

image20
(bild info: kollage med bilder av hundarna jag tagit. lite sota e dom..)

Dagen

ja ni dagarna gar sagta sagta frammat, men ja senaste veckan har gatt mkt fotare an den forsta.  Sager inte att de gar fort men fortare.

idag sa har jag badat bubbelpool igen, hehe de ska jag gora varje dag jaheheg e ensam har hemma:) assa far nar de e hemma med och sa men jag vill inte det :S hehe

annas har jag strippat Mila igen, jag hade inte ryckt tillrakligt i deras ogon, sa nu ryckte jag som dom ville och hon ser rent ut sagt FORJAVLIG ut... som varsta loppbitna hunden.. bara nagra fa hastran sa man ser huden igenom.. USA va fuult

hehe jag kollar just nu pa greys anathomy och de e mkt langre fram an i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback