Dag 14 av 88

image21
(bild info: en av deras tusen dekortioner med airendalterrier pa. gillade denna bild)


Dagen

ja ni, dagen borjade kasst men har blivit battre och battre.
pa morgonen sa holl jag pa att slappa ut valparna och skrapa skit. vilket tog mkt langre tid da de i gar kvall nar de slapper in dom( de slapper in da jag oftast gar i sang vid 10 tiden och valparna slapps in vid 11 tiden) sa hade de som vanligt inte krapat upp skiten sedan kvallen innan(och de  som ar sa viktigt att skrapa upp med an g... hahah  de fick jag hora 3-4 ganger den morgonen valeria stod och pekade, hunden han jhu for fan knappt skit klart innan hon var och papekade att jag maste skyna och ta upp den..)
men iaf da kom john ner och sa att jag maste slappa ut zeta och benzie da de skaller forst.. vilket var skillnad fran dagen innan da jag skulle slappa ut valparna forst.. ehh ja de e lite hit som dit.. hmm... de ar aldrig overans om hur sakerna ska goras och ja da blir jag lidnde... 

ja annas idag sa har jag inte slappat eller tagit det lungt manga minuter sahar sa forbannat as ont i rygg och knan just nu sa jag bara vill skrika... anledningen till det (iaf en del av anledningen)ar att jag vart och krattat i ordning gruset i den stora hundhagen.. och jaaa det lutar ganska fett och att krata gruset fran langst ner i hagen till langst upp dar gruset kanat ner fran nar hundarn springer, ar sviin jobbit och tungt...

sedan blir det inte battre av att jag har sakert strippat hundar i lustiga stallningar och bojningar pa rygg och ben, i 3 timmar minst... sa jaaa ONT HAR JAG


Idag fyller ak ar, GRATTIS!!!! tanker pa dig aven att jag inte kunde ringa..  ja ma du leva ja ma du leva!!!!




Saknar alla hemma hemskt mkt.. oh ja jag har bara vart ar i 2 veckor.. suck jobbigt.. vill hem.
ja assa de e inte sa farligt att var ahar om familjen oh vanner hade vart har hade det vart ganska roligt med.


endast(irroni) 74 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Nenne

Tänker på dig.

2007-07-28 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback