Dag 15 av 88


image23
(Bild info: katten har i huset, radoll och jatte gullig och snall)

Dagen

ja ni alla.. dagen ar upp  och ner, men de som lyste upp hela dagen var att jag pratat med john pa msn ganska mkt, fan assa vad jag saknar han!!!
Och sedan har jag talat med min familj i telefon. att hora mammas rost gud vad jag saknar dom, saknar mamma gud jag borjar grata bar jag tanker  pa det. saknar er alla hemma. karlek till er alla!!!!!

Ja annas sa har de vart si sa dar, massa stadande som vanligt, och sedan sa har tva av hundarna tuggat pa golvet, vilket gjorde att de var irriterande och sura. men ja de var jhu inte pa mig utan pa mason och austin som hundarna heter. De tuggar sonder allt, absolut allllllt. hitttills har de medans jag vart har tuggat sonder: golvet, 3 sangar tva skyfflar och lite sma saker.. allt lixom.. vilken normal hund tuggar pa ett GOLV.. ehh hahah
men ja ja.

mig langtar till varje lordag, for de e oftast da john har som mest tid att prata med mig, och ja de e lika underbart att fa prata med han. Han far mig att skrata och de e inget jg gor for ofta har lixom.. hmm sitta och skratta at mig sj i min ensamhet lissom..lagom skoj.. hhaha men ja de e ganska kul ibland.

imorgon sa ska jag iaf fa ett par timmar fritt och folja med in till en annan stad som jag inte kommer ihag mamnet pa och ga runt lite, blir nog inte sa mkt shoppande men ja iaf fa vara manniska och mysa lite.
Men jag ska iaf fa aka in till washington en dag sedan wihii assa veckan som kommer. da aer jag buss till metro och dar tar jag tunnelbarnan in till washington DC och ska fula runt lite dar, sa man iaf har vart inne i storstaden och kollat nagra av monumenten. kolla lite pa museem med tror ja, de e jhu iaf gratis att ga in sa vf inte lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback