Dag 16 av 88

image25
(bild info: bild jag tog nar ja var i skane inna jag akte hit. fin tycker jag)

Dagen
Ja ni.. dagen har vart fruktasvardt mkt upp och ner.  mmorgon turen nar jag var sj gick jtte bra. Hundarna var tysta och lugna och ja de flot pa fint. sedn sa vaknade herrskapet tydligen pa heelt fel sida eller ngt... for sa fort de vaknade borjade de skalla pa mig... om saker de inte sagt ans att jag ska gora.. men ja de e inte sa farligt de gick over ganska fort och de vart  lungt.. i ett par timmar sedan fick de stad mani da nagra skulle komma och hamta valpar idag. sa de stadade sakert samma stalle en 4-5 ganger och ja...hmmm  men ja ja.

sedan sa fick jag iaf aka med in till nagon stad pa me.. hmm har tappat namnet, men ja ja, de hade iaf ett jaaaatte stort kopcenter med massor med affarer dar jag strulade omkring i mellan 2 och 4(wooow..)  men sedan sa kom jophn och plockade upp mig igen och vi akte till mataffaen och sedan nagot som heter corsco, vilket ar en affar som saljer matvror i stoooooor pack och de  ganska billigt och sa.

ja jag shoppade mig en web cam med mic och allt, kostade massor, men ja de tycker ja de skulle vara vart, men neee da inte fan tar denna datan webcam, den har forsta upplagan v xp, den har kravde andra upplagan, ahhhh blir sa trott...

jo jag kopte en sak till, men den e inte till mig den e till john men vad det ar det sager jag inte hehehe hoppas han ska gilla den... det var iaf en skit rolig affar jag kopte den i, dar fanns massa coola tuffa saker. hade kunnat strula runt i bara den lilla affaren ett bra tag.

sedan nar vi kom hem sa var det till att bara  in alla matvaror, vilket john och jag gjorde, inte da att valeria kunde hjalpa till med det aven att hela bilen var full med jox han kopt. but but
sedan blev det jag igen som fick plocka in allllla matvaror och andra saker medans de andra kollade pa tv:n...
efter det sa kollade jag och valeria pa en film och hade faktiskt ganska trevligt.
dock tror jag att jag haller pa att bli sjuk eller ngt, for jag e trott jamt och jag fryser just nu som en stucken gris..
och ja nar man borjar bli sjuk, ja da vill jag vara hos min mamma.. suck... saknar alla hemma miss you like craaazy!!!!


baara 72 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Sabina L

Hejhej! Vad kul att du fick komma ut istället för att sitta fast där på berget.. Synd att inte webcamen funkade! Vad gör du annars om dagarna?? Tänker mycket på dig, du som är i drömlandet =)(Även om du inte verkar trivas så bra) KRAM

2007-07-30 @ 19:41:50
Postat av: mamma

synd med kameran kan du inte ladda ner vadd som saknas vill så gärna kunna se och prata obegränsat med dig
kolla uppdateringar
skype funkar bra för mig så jag hoppas du får igång det
puss mamma

2007-07-30 @ 21:53:50
Postat av: john paulsson

hoppas att du får igång camen o micen så man kan prata med dig o se dig puss o kram

2007-07-31 @ 02:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback