Dag 17 av 88

image26
(Bild info: He he ja valparna leker och jagrakade fotta Yellow i denna roliga stallning)

Dagen

ja den borjade vall inte som den basta da valeria skallde pa mig att jag inte hade tvattat mattan med mattrengorings medlet, som jg inte viste fanns utan tvattade med vatten och tval som vanligt. men da tyckte hon att jag kunde vall fragat men halla john var jhu dar nar det hande och ja han sa ingenting om ngt rengorings medel... men nar jag berattade det sa blev valeria tyst, men bad inte om ursakt eller ngt sadant, men ja de e for mkt bergart.

men dagen karpte till sig och ja nu ar den ganska bra. Jag och valeria har stadat undervaningen med hundarna IHOPP, forsta hon och jag hhehe
sedan sa har vi strippat hundarna ihopp nastan hela dagen med. Det har vart larorikt och ganska trevligt faktiskt. har lart mig massor om olika verktyg, olika kammar och knivar och hur och var man ska rycka haret.
Valeria ar verkligen jatte duktig pa det dar, men ja hon har hallt pa med det i massor ar.
Sa jag har spenderat hela dagen med valeria och ja jag har faktiskt i det stora hela haft trevligt och haft tankarna pa annat an att jag bara langtar hem. vilket ar en trevlig omvaxling.

med de menar jag deffenetivt inte att jag inte langtarhem och saknar er alla hemma..  vilket jag verkligen gor!
ALskar er alla hemma sa otroligt mkt!
saknar alla pa valsta, min valstads familj!!! undrar vad ni alla gor om dagarna.. love you al !!


Kommentarer
Postat av: Sabina L

Valstad har jag inte hunnit sakna än eftersom jag inte ha förstått att vi har tagit studenten.. Hmm, gör jag väl aldrig! =/ Annars jobbar jag ju som du också gör.. Idag var jag ledig, kändes helt otroligt, har inte varit det på ett tag.. Bra väder hade jag med! Har solat, den tittade fram idag det har den inte gjort på hela sommaren.. Hoppas att du har bättre väder..=) Annars tar jag det bara lugnt, gör ingenting.. Har inte förstått att jag inte behöver plugga längre! Haha =) Lyssnar mycket på Ted Gärdestad och The Ark.. Så nu vet du vad som händer mig om dagarna! Hur har du det annars?? Bortsett från din hemlängtan?? KRAM

2007-08-01 @ 18:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback