DAG 3 av 88

ja ni det ar valdigt med mixade kanslor.. vet inte vad det e, men minsta motgang sa bara svammar tarana over.. men ja de far ga iaf.

idag rakade nagra av hundarna rymma for att en kompis till familjen, som for ovrigt ar jatte trevlig, glomde lasa grinden. mn ja jag fick skiten.. John vart jatte arg.. men ja ja  de var egentligen inte pa mig han var arg utan han och valeria hade  brakat innan och de var sura pa varandra i allmanhet.

men ja de ar ingen fara vi fick jhu fatt pa dom pa en 5 minuter. 
anns har dagen vart ganska bra. valdigt lang och jag har en jobbig huvudvark da det ar aska(thunder) i luften.
I dag  har jag annas helt sjalv gett alla hundarna mat, slappt in och ut, stadat och sa.

sedan foljde ag med och handlade lite, eller ja jag handlade nya pennor. resten som handlades var bara mat. men jag maste saa OMG vilken at affar.. de fanns jhu allllllllllt oh ater igen allt,, sa mkt mat i olika former, smaker, maker har jag aldrig sett.. hahahah
kan jhu saga att de elite annorlunda mot hemma.


missing everyone at home. they are so far away... do you get it, they are on the outher sude of the EARTH..... whats if someting hppends to them? omg...
just trying to take one day at time.. but its hard!!!!
its not so fun here... no its not... but it will get better i hope, when i get in to it and so. 


  Bara 85 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback