Dag 4 av 88

image8
( bild info: detta ar utsikten fran deras balkong)


hejsan hoppsan. ja ni denna dag har varit mycket battre, knse lite lang men ja de gar. klockan ar  nu 11 28 och jag ar ensam har hemma da bada ar och jobbar.

idag sa vaknade jag av valparna borjade gnalla redan vid 06,  hehe och valeria och john sa att de annas vanligtvis sover till 7.. men ja de har jag da inte markt, de har nu sedan jag kom hit iaf vaknat vid 6 tiden.
men ja ja de far ga.
morgon turen gick helt smartfritt. nu vet jag jhu vad jag ska gora pa morgonen mer ordentligt och da gor jag jhu det vilket beyder att jag far ett par samahangande timmar ledigt pa formiddagenmedans valparna sover ochresten av sysslorna av klarade.
 sa idag kollade jag pa djavulen bar prada vist den var bra, men har set den innan, mn ja den e bra iaf.

saknar alla hemma jatte mkt.. funderar mycket pa vad de gor och sa.
Dessutom ja knappt ingen skriver till mig... skriver massor, langa fina mail men ja antingen sa svarar man inte alls eller sa svarar de med en jatte jatte kort. men men ja de e la som jag sa innan jag akte.. de glommer bort mig efter en kvart eller sa, och borjar la sakna mig liiitedagen innan jag kommer hem...
hah aja da.. jag far klara mig med reklam i min mail

byee

Kommentarer
Postat av: mamma

hej älskade gumman vi glömmer dig inte jag hoppas att dina kompisar kommer igång med kontakten till dig samtidigt går ju dagarna här som vanligt och folk har sitt vanliga för sig ag hoppas verkligen att john tar sig tid och skriva med dig men du får tänka på vad vi sa om att man hanterar situationer älskar dig och tänker på dig var minut
puss mamma

2007-07-18 @ 11:55:19
Postat av: Jennie

Hej älsklingen! Du och jag pratar ju iallafall =) Tänker på dig mycket och hoppas du har det jättebra. Saknar dig <3

2007-07-18 @ 16:29:48
Postat av: Sabina L

Hej hej! Hoppas att allt är bra med dig! Mig har du då inte skrivit något mail till! =/ Men vet du vad, vi kan ju börja skriva lite mer till varandra istället för bara g-b på lunar.. Eller vad säger du! Kram kram och ha det bäst!

2007-07-18 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback