Dag 6 av 88

image11
(bild info: tillagnad alla hemma)


Dagen

Ja idag har dagen varit ganska lugn, har iof haft massor jobb men ja det tog inte sa lang tid om man jobbar pa. 
Idag har jag lixom tvattat alla valparna, phu de ni, hehe ne men de gick bra, forutom att jjag sjalv lika garna kunde ha badat sjalv, heheh, sa blot var jag..
sedan har jag gjort de vanliga syslorna och slappt in och ut alla hudarna, jo stadat och fodrat dom har jag med. 
ut over de  sa har jag borstat7 av de vuxna hundarna.


saknaden

ja ni hemma... saknar er saa mkt.. detar den enda kanslan som fyller upp mitt hjarta, hjarna och kropp.
 vist e det battre nu, nu kan jag for sen stund koppla bort det.. men ja... rent ut sagt, FAN VAD JAG SAKNAR ER!!

hoppas de har 3 manaderna gar fortare an sa har.. det kanns som det var.. ja en evighet sedan jag kom hit.. men det e jhu bara 6 dagar sedan.. herre gud assa... ska det behova ga  82 dagar till innan jag far se er? fy assa... jag kommer ta sjalvmord innan dess.. ne kanske inte sa fult alvarligt men ja... jag saknar dom...


john..verkar som vi alltid lyckas missa varandra, eller sa e du upptagen och stressad.. men ja ja.. hoppas en dag iaf att vi hinner och lyckas prata.. hehe ja vi har jhu 82 dagar till att forsoka pa.. nagon dag borde man vall traffa ratt hehe

82 dagar kvar  

Kommentarer
Postat av: mamma

hej stumpan kul att du har att göra vi saknar dig oxå tänkte att prova med webbkamera så vi kunde se och prata med varandra kanske du kan ha en där oxå
tanten var hör igår, skulle riva nät i manskapsboden tur nog var p här så han gav henne till midnatt på sig att tömma utanför och i garaget och att hon inte hade något annat här att göra vilket ledde till att hon skulle polisanmäla oss för att hon inte fick bryta loss väggarna i manskapsboden.
just det i dag när vi vaknade var det bara 2 ungar hos faul vi började leta vad gör hon då jo tar en unge till och bär iväg mitt framför ögonen på oss så det var bara att följa henne till tvrummet där de andra var. nu gör vi i ordning till henne nere så hon är med mer.
nu ska jag göra mig i ordning för att åka till robert wells
puss och kram mamma

2007-07-20 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback