dag 7 av 88

image12
(bild info: my heart bleeding without  the one i  Love)

Dagen

ja ni idag ar jag sa grymt trott, men har anda vilat en ja kknappt timme sammanlagt, for man far alltid ngt man maste springa ivag till. som nu.. hinner knappt skriva for jag maste sedan slappa ut valparna.

idag har jag fatt lara mig en ny sak faktiskt, hur man typ rycker har pa hundarna.  man rycker alltsa bort under palsen eller "valp palsen" som de kallar den.
sa det har jag tranat pa en av hundarna som heter taylor.  Men ar inte riktigt klar med henne da man far riktigt ont i armen efter ett tag. 

Hehe jag har blivit youtube beroende hehe kollar pa den jamt.  framfor allt sa tittar jag pa talang 2007, brittan's got a talent och america's got talent de e jatte roligt och de finns ensa riktiga talanger med.



saknar de dar hemma!!!

ALSKAR ER ALLA!!!!!!


81 dagar kvar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback