Dag 9 av 88

image15
(bild info: min karlek gar till de pa andra sidan havet, har far da ingen...)

Dagen
ja aven att de e sandag sa ja upp vid 6 jobba alla dagar i veckan, jippie... eller ok, jag fick faktiskt eftemiddagen, fran 16:30(woow) av och fick folja med in till leesburg och handla lite. de var sa javla skont, att fa vara manniska och ingen drang. suck assa..  jag var inne i lite olika affarer, men snacka om skillnad fran sverige,
var inne i en affar som heter derssbarn och nar jag hittat mig ett par klader jag tankte prova sa kom det fram personal och fragade om jag behovde ett provrum senare, ja svarade jag och da tog de de kladerna jag bar pa och hangde upp pa en  hangare, sa jag slapp bara runt pa dom. och sedan nar jag ville prova dom bar dom in dom och hangde upp dom i entt provrum,  snacka om servis.

ja men detta var min shoppping lista:
#En svart as snygg klanning
#tva olika linnen
#rakhyvel
#skriv papper
#kvert
#Princess stickers till toserna hemma
#Eeoyre stickrs till mig :P
# ett par svarta hogklackade skor
total summa: 119$( 790 kr)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj va billigt :D Vill med shoppa! =)
hoppas allt är bra gumman!
puss Nenne

2007-07-23 @ 18:31:04
Postat av: mamma

Hej bra att du köpt skrivpapper mormor väntar på brev så hon kan skriva tillbaka till dig
jögge väntar på mail så ni kan skriva till varandra
jag hörde att jag missade telefonen idag men jag får väll ringa snast till dig istället
puss mamma

2007-07-23 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback