in America


America, america... no i prefer Sweden..becuse.. dar snackar man svenska och ja...  alla jag alskar ar dar.
men maste saga att de e fint och sa har. men ja john had absolut ratt, de ska overdiva allt och gora allt sa enormt stort... hmm
sedan sa ar det en storande sak.. tanjentbordet ser hel mysko ut.... inte nog med att de fattas bokstaver.. alla andra knappar med pungt bindestrack och sadant sitter hel mysko... inte dar de "ska" sittta

saknar alla hemma jatte mkt. spec om kvallarna da jag ska sova for da har man mkt tid att tanka och sa. suck.. inte skoj alls... men ja det gar iaf an sa langE men ja ibland sa lagger jag mig med min  mp4 och lyssnar pa nagra svenska latar och spec lyssnar jag pa metallica, johns latar han har pa min spelare... saknar han och alla hemma jatte mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback