studenten i centrum

image3
(bild jag målat)

Haha jag har 3800 ungefär på fickan just nu=D hah det du;)
Nej jag har inte gått och vunnit på lotto. Ne jag har bara samlat in klassens pengar till student mössorna...478 kronor per person och nästan alla(alla utom en) har betalt idag.

Studenten snart är den här.. helt sjukt.. vill inte acceptera det på ett sätt... älskar min klass och en del andra på skolan.. de är min valstads familj.. ja vi är nästan som en familj på riktigt.. vi bråkar ibland men vi älskar varandra för dte mesta och ja det gör man väll i en vanlig familj med...
Måste bara hålla kontakten med alla.. suck måste måste måste!!!

Kommentarer
Postat av: lussan

älskar dig gumman o jag tror vi aldrig kommer förlora kontakten

2007-03-20 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback