Fy fan för studenten...

Känner värkligen inte för studenten.. känner inte inte inte för den..

Att lämna kompisarna, att lämna skolan..
kompisarna är som en andra familj jhu.. ok nästan iaf.. min valstads familj..
Och Valstads skolan.. ja du.. de har vart mitt hem nästan i 3 år.. men ja nu 'är det slut...
//"nu är det slut på gamla tider nu är det färdigt innom kort...."//

och att festa.. glädjen har för tillfället försvunnit.. eller ja de är jätte jätte ledssamt att john inte kan komma på min studentfest..  aja men  det får man väll bara finna sig i... läget är som det är och ja, de är inget jag kan påvärka.. som allt annat i världen.. man har inget att sätta emot lixom haha.. ... .. .. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback