1 ÅR

image57

Tiden går fort.. i lördags hade jag och john vart ihop ett år.. gud var underbart vi hade det i lördags.

Min dag började med att john väkte mig med 3stycken rosor och choklad.  sedan drog han mig upp ur sängen för han hade gjort frukost med. Köpt bullar på bengtsons konitori, köpt gott pålägg och oboy att dricka.  Var super mysig fukost.
Efter det tog vi det lungt, kollade på tv och myste i soffan.  sedan vid 3 tiden innan vi åkte in till stan lagade john mat.  när vi ätit satte jag mig vid datan för att kolla buss tiderna, och då fick vi brottom för på något vis gick bussarna som en söndag.. varför vet jag inte.. så det var bara att ta det viktigaste och springa!!

Inne i lund gick vi runt lite då det var över en timme innan bion började. hamnade nere på hemmakväll och kollade lite på filmer och köpte lite godis. Bion vi sedan såg var super hero movie. Den var jätte rolig men det var en sjuk humor ibland..

När vi sedan kom hem så kollade först på sagan om de två tornen och sedan en skräckfilm om myror som anfaller på ett flygplan. det låter inte läskigt, men ja jag gillar inte myror har jag kommit på.. de bara kliar på hela kroppen hua.. de är så många. tur jag har john som håller om mig och förklaar snälllt att de inte finns några myror på mig, hehe.



Kommentarer
Postat av: Nenne

Åh så sött!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback