BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Fy asså.. varför är jag inte förvånad... det är jhu mig vi talar om.. haha Jag kan jhu inte få vara glad och så ett tag nä då måte vi hitta på nya problem jaaa.

så dagens problem är att jag inte har något jobb kvar efter den 31maj..
För hon som jag är vikarie åt (Emelie, har aldrig gillat henne) bestämde sig att hon skulle ta ett studie uppehåll och då blir jag utan jobb..
De sa när jag sökte jobbet att det skulle vara ett vikariat på 3 år.. haha.. hur man nu kan göra så.. säga att det är på 3 år och sedan får man bara jobba i 5½ månad..
nä men när emmelie(elisabeths gullbarn, ja hennes favorit) säger att hon ska ta ett års studie uppehåll så står hon där så glatt och säger att ja men klart du kan komma tillbaka inga problem alls.

Aja inte så mkt jag kan göra åt saken så det är bara till att söka nytt jobb.. hur de nu går..

hatar mitt liv ibland!

Kommentarer
Postat av: lussan

dom kan ta si i arslet du hittar ett mycket mer attraktivt jobb gumman!!! för du e bra o det vet jag... finns fler som behöver din hjälp!!!! love you

2008-04-23 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback