hm.. jasså du

sitter här, jobbar inatt. Natten börjar så smått bli morgon, äntligen!
Jag har precis tröttnat på att kolla runt bland folket på bilddagboken och övergått till att kolla på så ska det låta.
hmm hehe vilket jobb, nä men jag gör faktiskt saker som man mer klassar som jobb, men de är inte lika roliga att skriva om, och dessutom får jag inte det pga tystnadsplikten. vilket dom inte är så hårda på men vad medicinska saker ska jag inte rabbla.  sak samma

vet inte vad det är riktigt, men har börjat få ont i min högra armbåge.. jobbigt e det iaf.. men jag överlever.

idag var föresten mormor hemma hos john och mig för första gången. det var mysigt:) vi fikade danskt vinebröd och capuchino. Sedan spelade vi yatzy och pratade och innan hon åkte åt vi middag. trevligt värre


Linda bengtsing och brolle spöar skiten ur joacim cans och frida öhrn.. inte skoj då jag hejade på joacim... men men det är bara tv

ja i nästan 2 veckor höll de sig med inte äta godis.. sket sig när jag fick choklad av john.. men ja nu är jag tillbaka på no candy diet :-P så fuskade bara en dag.  så det såååå

haha på er nuuu är klockan 06 31 wohoo baara 89 minuter kvar tills jag slutar...
sedan är det bara yttligare 19 minuter tills bussen går
bara 43 minuter  på bussen
bara 10 minuter att gå hem
så snaaart får jag gå och lägga mig hahaha


hahaaa vart väldigt rörigt och meningslöst skrivande.... men jag skriver vad jag vill det är faktiskt min blogg och inte så många som läser, iaf inte många som komenterar haha såå de så...

Kommentarer
Postat av: lussan

jao d va lite rörigt jag tror jag kommer sitta o känna likadant sedan när jag har nattjobbet... ahah typ räkna ner tyckte det var
jobbigt nog o jobba dag eller kväll på dagens skift liksom... hur gåre då inte för mig som inte kan sova på dagen :P :P :P ja men iaf....

alla klagar på att ingen kommenterar men ingen kommenterar ju tillbaka... asså jag klagar på att ingen kommenterar men jag e inte så duktig på dt heller :P suck på oss... :P

saknar di gumman

2008-04-07 @ 22:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback