Jao ni..

Sitter här i mörkret och ska egentligen sova.. men svårt att somna och ställa om sig efter man har haft semester.
Semester ja.. det har vart skönt!
hade en helt underbar semester i danmark i en vecka med familjen, john och hans bror andreas.
vi tog det lungt, åkte på köpenhamns zoo och slappade. inga måsten att hälsa på hela halva släkten.. skööönt.

Imorgon ska jag gå brevid hos min ev nya brukare, en 21årig kille. Tror jag kommer trivas hoppas det iaf hehe.
är lite nervös, men det blir jag alltid när jag ska träffa nya brukare.. man måste visa sig från sin absout bästa sida.
Men min arbetsgivare gav mig massor med beröm om att jag var duktig och jag har skött de brukare jag haft  utomodentligt *lite stolt* Hon tyckte att det inte var alla som kunde så snabbt klara av en så alvarligt altzimers sjuk person som jag gjort.

på fredag ska jag åka hem till mitt kära småland. vilket är och kommer alltid vara hemma! Längtar till den dagen jag och john flyttar dit. Han är inte främmande för det så, utan vill bara ha ett jobb där med och då helst ett liknande som han har då han trivs jätte bra där. hehe får prata med hans chef och säga till han att starta ett företag i småland med:P

ja åter till att jag ska hem. På fredagen fyller kalle år och då ska vi ha kräftskiva. tycker de ska bli jätte mysigt.
sedan på lördagen så ska vi köra ner Walle hit till skåne.
Gud vad jag längtar efter det! ska bli så undrbart skoj att få vara häst människa igen. Hoppas desssutom att man kan hitta några att umgås med i stallet. hoppas går jhue iaf

nä nu ska jag försöka sova igen, var bara tvungen att prata av mig lite=D

natti på er alla!


Kommentarer
Postat av: Nenne

Vilka fina bilder du har som header =)

Låter mysigt att komma tillbaka till småland, säg till om du har vägarna förbi vimmerby!

Kramar

Postat av: Engelbrekt

Du får börja söka jobb åt John här uppe nu då så att det blir av att ni flyttar nån gång, tänk då kan vi sitta o röka vattenpipa varje fredagkväll.. =)



Hoppas det löser sig med walle, han kanske bara behöver tid att anpassa sig till de skånska hästarna

2008-09-01 @ 22:09:43
URL: http://zatan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback