Vilsen...


Känner mig vilsen...
vart är hemma?? jag har ingen plats som är hemma i hjärtat lägre.. har förlorat de någonstanns på vägen.
Det har hänt så mycket det senaste året att jag förlorat befattningen om var hemma är..
Skolan var mitt hem, där hade jag nästan alla mina vänner
bankeberg var mitt hem, där fanns min trygghet och familj i 19 år..

Visst har jag min familj på hällen, men jag har aldrig riktigt bott där, hade aldrig äns ett eget rum där.. flyttade runt och lånade killarnas sängar eller soffan..
Här i skåne.. visst jag har alla mina saker här.. men det fattas vänner här.. hittar ingenstanns och jag känner ingen.
allt bekant ligger så långt borta


Jag är en vilsegången själ...Jag vill hitta hem!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback