ÅHHHHHHHHHH jävla jobb ibland

Men åhh säger jag bara.. Vad är det för svårt att läsa ett enkelt schema?!
Och varför ska det bli jag som blir drabbad och får skäll? fattar inte..


var så att C, som jobbar hos min ena brukare med(LS), frågade mig förra veckan om jag skulle jobba torsdagen eller onsdagen och jag svarade "inte onsdagen iallafall, det gjorde jag förra veckan, men kolla på schemat det är sista schema veckan nästa vecka".(vi pratade förra veckan i torsdags)

Och tydligen har hon antagit att jag sa att jag skulle jobba torsdagen, idag alltså, så hon kom inte till LS idag. Så då ringde chefen och var arg på mig...
Känner inte att jag har gjort något fel.. sa aldrig att det var säkert  att de var jag som jobbade torsdagen.. och hon har schemat lika mycket som jag.. Och jag har försökt ringa henne flera gånger men hon svarade ju inte.

Det är inte första gången C inte förstått schemat, ca 4 av 5 gånger jag jobbat så kommer hon med och förstod inte schemat.. hur svårt kan det vara.. Det gör att LS blir irreterad och jobbig att jobba med när hon kommer samtidigt.  
Min chef var iaf arg för hon själv fick åka ut sedan och köra hem henne och handla till henne. Så jag erbjöd mig att köra ut och göra det bara för att hon inte skulle bli arg på mig. Så där rök resten av min lediga dag.. tjoho..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Dåligt med uppdateringar Annie :P Skärpning skärpning! =) Hoppas du mår bra! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback