Gott nytt år

image47


GOtt nytt År.. 2008 har tagit oss alla i sin famn, låt oss se vad de har att erbjuda.


JA året bbörjade märkligt iaf.. att jobba på nyårsafton.. hmm måste ändå säga att de var bättre än jag förväntat mig, men ja inte åbra(inte äns i närheten) som d brukar vara..
Men ja gör de bästa av sittsen.

När jag kom hit så stod de och dansade på borden.. hmm ja du.. men ja de e roliga ändå. iof prata jag inte så mkt med någon, höll mig mest i bakrunden.. man vet inte hur man ska agera alls.. men ar de har värsta festen med massor med folk och så kommer jag mitt i allt.. hmm vad  gör jag här var min förta tanke.. haha

Sedan så ja, när mamma ringde och sa gott nytt år höll de på att brista och jag började näärsta  gråta.. ville så vara hemma, eller ja iaf vara med john hos hans bror. När jag för första gången i mitt liv har en kille att kyssa vid 12 dslaget.. ja då jobbar jag.. haha ironiskt...

FiA

Kommentarer
Postat av: Nenne

Åh va typiskt att du jobbade! För mig är varje nyår hemskt. Alltid nåt tråkigt som händer. Så jag har bestämt mig för att ta nästa nyårsafton som en vanlig dag och inte festa eller göra nåt spec.
Ta hand om dig.
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback