Han kan om han vill!

image48
image49    John my sweetheartimage49



Igår, lördag hade john och jag en hel mysig dag. Vi åkte in till stan vid 4 snåret och gick på en resturang som heter Sandra. Var en lite lagom stor resturang med lite gammaldags inredning.
Vi åt jätte god middsag, black and withe, himla gott(men dyrt, men de var de värt)
Efter resturangbesöket så gick vi på bio.  Filmen vi såg heter "we own the night" den var helt okey faktiskt annas brukar inte de vara min typ av film. 
åhh fatta hur irreterad jag var på tjejej som att brevid mig.. hon satt och smaskade på klubbor hela tiden.. smaskade och tugade så det knastra i hela salongen.... men men inte skulle de förstöra kvällen så sa inget..
Sedan på väg hem så köptejag en film "på smällen" en kärleks komedi. Den var lite långdragen men ganska rolig.
Var iaf mysigt att ligga i soffan brevid john inlindad i en filt.

Men innan vi satte igång filmen så kollade vi tillsammans(för första gången) på olika områden med lägenheter. han verkar äntligen ha förstått att jag tycker de  e lite jobbigt att bo hemma hos svärmor(inte för att hon inte e snäll och så) de jobbiga är att inget är mitt.. jag har allt mitt i en resväska... och de e mina läder.. de e allt.. men nu är vi på gång iaf. john ska gå dit på måndag och prata mer med dom=D

mot slutet av filmen så kom amanda hem oxå, och då blev det att vi kollade på en film till som john köpte, "bristande bevis"(måste bara berömma mig själv att jag minns film titlarna.. brukar ta en kvart så har jag glömt vad filmen heter..)
Men den filmen såg vi inte klart för jag somnade hela tiden och john började bli trött med och gav upp efter ca halva filmen.

En hel mysig eftermiddag/kväll och jag e super glad!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback