var än i värden du än är, så finns du ändå mitt i mig

"Herr Gud det är Anna"... måste vara en av de bästa böckerna som skrivits. DEssutom att den sägs vara en värklighetsbaserad berättelse. men även om det inte är det, vilka kloka ord de finns. Och denna lilla flicka..
Finns inte ord.. jag bara älskar den boken!!!


Saknar de mina hemma!
min mamma och bitte framför allt.. herre gud jag vet knappt vad som händer där hemma längre.. och de gör ont!
men de e det ingen som verkar förstå.. varför ska man behöva välja mellan kärleken och familjen?!


Kommentarer
Postat av: Nenne

gums, förstår inte riktigt hur du menar med att välja mellan kärlek och familj. De båda finns ju med dig vart du än går. Det är ju nu i vår ålder som man ska skaffa jobb, flytta hemifrån, stadga sig o allt =) Go for it girl säger jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback