Ett brev till dig!


image51

Jag skriver ofta, tyck jag är knäpp, men det här är sättet jag funnit att få ut känslorna. Tårana rinner hela tiden jag skriver, men känns skönt på ett lustit sätt.
Detta är första gången jag skriver så att andra kan läsa, men de som läser bloggen känner mig oftast redan väl.

Jag ber om ursäkt om det är många stavfel, beror mest på att jag inte ser tanjenterna riktigt bra på grund av tårana.



Pyret!

Drömde om dig i natt, det var ett tag sedan du hälsade på där. Vet inte vad budskapet med drömmen var, men den var både otäck och bra på samma gång... Får berätta lite om drömmen så du kanske kan förklara vad som menas med den..

Drömde om förr, fast nu lixom.. alla fanns, alla var som innan.. ni var alla syskon och hälsade på mig här i skåne i min lägenhet. jag var som jag är nu, men ni var små igen. ni var som ni var alla som sista dagen jag såg dig.
Jag passade er alla och vi hade kul, kollade på så ska det låte och skojade.
så skulle du bada i vårat badkar(som vi hade i drömmern, på riktigt har vi bara dusch)
Du fick krypa ner i badet och på något sätt så höll du på att drunkna i bakaret, men jag lyckades rädda dig!...

Jag lyckades rädda dig.. något jag misslyckades med på riktigt...
Jag misslyckades med att ta hand om dig.. det gjorde vi alla.. Undra hur livet hade varit om olyckan aldrig inträffat..
jag vet att det inte är lönt att ställa sånna frågor, men när man saknar någon så som jag saknar dig, är det svårt att låta bli..

jag satt och klottrade lite i mitt block och helt utan att tänka på det så skriver jag ditt namn, nästan så som du skrev ditt, var det du som hälsae på? jag önska det vore så, att du var här.. att jag kunde få höra din röst, känna ditt hår under mina händer..
Det var så länge sedan nu.. jag tror jag glömt hur din röst lät.. och det gör så ont att erkänna

image52



en röst har domnat bort,
försvunnit ut i intet
jag vill höra, men hör inte
höra en röst jag hörde förut
en röst jag längtar efter varje minut


 







 

Älskar dig!




Kommentarer
Postat av: lussan

gumman jag finns alltid för di... o jag tycker det e såsorgligt men jag vet att han finns i ditt hjärta o kunde jag göra nått skulle jag göra de

2008-03-18 @ 16:41:11
Postat av: Nenne

Vackert skrivit!

Postat av: AnniE

han finns mitt i dig, oss...

2008-03-21 @ 18:07:16
Postat av: mamma

så klart från mig, och Anna...

2008-03-21 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback