Glad Påsk!

Ja ni.. tiden går foooort! nu är det redan påsk.. något vädret heeelt missat, de måste tro att de är december eller något.. hehe hela års tiderna är flyttade.. de snöar på våren.. är höst väder på vintern.. osv allt är vridet ett kvarts varv..

Ska hem till johns mamma och äta påskmiddag idag. Tror de kommer bli trevligt.
kanske lite lustigt med.. jag har inte vart hemma hos johns mamma sedan vi flyttade där ifrån så kommer vara lustigt att inte ha johns rum att gå upp till..  men men.

Fick äntligen upp lite tavlor och sådant idag.
Fick upp tavel-hyllorna jag köpte på ikea när jag var med mamma där i onsdags, De blev super snyggt är jätte nöjd. Väntar nu bara på Korten jag beställt så jag har något att sätta i mina ramar. Ska beställa lite fler kort sedan, bla ett större fotto på Skrållan som jag vill ha över tv:n, tror de kommer bli jätte snyggt.
Det blir genast lite mer hemtrevligt med tavlor och foton på väggarna. Måste bara ionförskaffa lite fler tavlor hehe, lite skillnad att ha saker till att inreda en 1:a som jag hade innan och en 3:a som vi har nu. Och ja john hade inga sånna saker.
Tavel hyllorna

Kommentarer
Postat av: lussan

ja exakt man kanske inte ska säga glad påsk annars god jul :P :P :P verkligen sikket dåligt väder... usch
love you gumman

2008-03-22 @ 16:43:16
Postat av: Nenne

GLAD PÅSK =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback