Underbara underbara helg

image62

Älskar min familj! utan dom vore livet inget att ha...

Helgen som gått var underbar! jag har fått spendera den med min familj, vi köpte inlines(jag fick mina i tidig födelsedagspressent och john fick sina av mig i en ännu tidigare födelsedags pressent)
Så på fredagen åkte jeppe jag och john massor med inlenes och amanda var med på cyklen.
kvällen var fantastisk, vi gick först in vid klockan 23.

Men ändå det mest speciella med helgen var lördagen då vi, Mamma, pappa, Jeppe, John, Amanda och jag åkte över till danmark. Vi åkte först till Bella-Center som ligger i utkanten av Köpenhamn. Det är jätte stort och ganska nybyggt. Där gick jag med Amanda och mamma mest för ingen av killarna var speciellt intresserade av kläder skor och liknande. Så efter amanda och jag sprungit i alla sko butiker vi hittade och en hel del kläd affärer hade vi införskaffat oss var sitt par skor och jag hade köpt en jeans kjol och amanda ett spel.

Sedan efter en god måltid(grillad kycklig pommes och mkt sallad, mumms) åkte vi ut till bakken.
åhh vad jag älskar bakken, astmofären är underbar och åkturena är roliga.
vi gick runt och åkte karuseller, lyssnade på musiken,  köpte onyttigheter och spelade massor spel.
John är alltid så super gullig  när vi kommer till bakken.. ja när vi kommer till danmark överhuvudtaget.
Som denna gången så gick vi och höll hand, myste och så van john ett gosedjur som jag fick och så köpte han en klubba där de står "I love you" på.
Super söööt var han!!!

Underarar underbara helg......

Kommentarer
Postat av: lussan

naw så gulligt :D riktigt sött :D

2008-05-09 @ 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback