Walle har blitt skåning!


Ja nu har min bebis blivit skåning han med. Tog ner han i söndags (31/8) Resan började redan klockan 5 hemmifrån, men jag sov inget innan dess heller för kunde inte somna, var så spänd inför flytten. Resan var lång och tog ca 5 timmar, dessutom mådde jag inte super när vi körde heller både trött och illa mående.
men vi kom fram iaf!
Nyfiken på den nya miljön hälsade han skåne välkommen och han fick gå först med en häst som kallas blomman.

redan första dagen(måndagen) så fick vi se på walles hopp konster... han hoppade över staketet in till de andra hästarna, han var ensam i sin hage(vilket jag sa att han absolut inte kunde vara!)
men nu vet alla att jag inte bara var tramsig om den saken, utan de har fått se med egna ögon att han är en kängru.
så nu får han följa med(oftast) när de rider avanti(som hans nuvarande hästkompis heter)
Avanti rids av amandas kompis så hon brukar ändå gå med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback