Lista

4 sanningar om dig själv:
  • Jag vill bo i småland igen
  • Jag tycker att cowboys är über sexiga
  • jag var oskuld tills jag träffade john
  • Jag ogillar oftast folk i 13-16 år.. spec så kallade fjortisar
4 saker du har gjort idag:
  • Slappat
  • Vart hos tandläkaren
  • Vart på bio
  • Ringt pappa och sagt grattis
4 saker du har på dig nu:
  • Bh
  • Linne
  • jeans
  • Trosor
4 saker du hatar:
  • Förutfattade meningar
  • Blodpudding
  • När någon har rolig på någon annans bekostnad
  • alla dessa killar som bara tänker med ett huvud.. please give up leav me alone!..
4 saker du älskar:
  • Godis
  • Katter/hundar/ ja alla djur
  • familj och vänner
  • att ha körkort!
4 saker du längtar till:
  • Sommaren
  • när jag kan flytta hem igen
  • Nästa gång jag får åka utomlands!!
  • Att festa!! ut och festa och dansa
4 saker du skulle vilja göra just nu:
  • festa
  • åka utomlands, typ indien eller australien/nya zeeland
  • få löne förökning
  • vinna högsta vinsten på lotto

Kommentarer
Postat av: Zvinto

Jag vill också att du ska bo i Småland igen. Hehe, vi får ta ett allvarligt samtal med John och se om han inte kan byta ut den rosa Ironman-dräkten mot nåt mer passande.. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback